جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۷۵۱۷
جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۴

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: خواسته مردم فهیم و بصیر برخورد قاطع و پشیمان‌کننده با عوامل میدانی آشوب و سردمداران اصلی آنها است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی داشته که از جمله می‌توان به دوران دفاع مقدس، صحنه‌های سیاسی و حوادث، سازندگی کشور، حراست از ارزش‌های انقلاب، مقابله با تهاجم فرهنگی، حفاظت از اندیشه بسیجی و حمایت عملی از مواضع رهبر معظم انقلاب اشاره کرد.

وی در ادامه به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و ادامه داد: آشوب‌گران با این کارنامه سیاه و ننگین در این دو ماهه نه حق دارند حرفی درباره زن بزنند و نه زندگی؛ قبح‌شکنی در خیابان‌ها، وعده برهنگی و ملعبه کردن دختران و زنان هیچ ربطی به دفاع از زنان ندارد.

امام جمعه برازجان تاکید کرد: این تجزیه‌طلبان سنگدل چه پاسخی برای زنان و مادران و دختران شهدای مظلوم مدافع امنیت دارند که عزیزترین کسانشان در کسوت نیروهای پلیس، پاسدار، طلبه، بسیجی و… برای حفظ امنیت در صحنه حاضر شده بودند اما به دست همین آشوب‌گران با وحشیانه‌ترین وضع به خون خود غلتیدند.

وی اضافه کرد: این کدام وعده زندگی است که جان حدود ۶۰ مدافع امنیت را می‌گیرد و ده‌ها کودک را یتیم می‌کند؟ این کدام وعده زندگی است که عده‌ای آشوب‌گر با تهدید و رعب‌افکنی کسبه و بازاریان را مجبور به بستن مغازه‌ها و محل کسبشان می‌کنند؟ بستن راه گذران زندگی بازاری و کاسب و کارگر تحقق همان وعده است؟

حجت‌الاسلام مصلح بیان کرد: فراتر از همه این دغل‌بازی‌ها و لفاظی آشوب‌گران در تکرار شعار زن، زندگی، آزادی آنچه پیش چشم همه قرار گرفت این بود که این افراد نه دلسوز زنان و زندگی جامعه هستند و نه اساس به چیزی به عنوان آزادی اعتقاد دارد. ماجرا، دشمنی عمیق و کینه‌ای دیرینه از این کشور، نظام و انقلاب است.

وی تصریح کرد: دشمنان این سرزمین نتوانسته‌اند استقلال و آزادی و پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را هضم کنند.

خطیب جمعه برازجان افزود: از هر طریقی هم که تلاش کردند از جمله جنگ هشت ساله تحمیلی تحریم‌های فلج‌کننده، حمایت از تروریست‌ها و انواع خباثت‌های دیگر، باز هم در ساقط کردن این نظام الهی و مردمی ناکام ماند و اکنون چشم امید به آشوب و اغتشاش و اقدامات تروریستی دوخته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از پیشرفت ایران قوی و متحد حوادث تروریستی اخیر به ویژه حوادث حرم مطهر شاه‌چراغ، تهران، ایذه و اصفهان نشان می‌دهد تجزیه طلبان پس از ناکامی در اعتصابات و اغتشاشات وارد فاز اقدام مسلحانه شده‌اند؛ این اقدام با هدف تحریک مردم و نیروهای امنیتی برای ایجاد داخلی انجام می‌شود.

امام جمعه برازجان اضافه کرد: در این میان خواسته مردم فهیم و بصیر برخورد قاطع و پشیمان‌کننده با عوامل میدانی آشوب و سردمداران اصلی آنها است.

وی تاکید کرد: از دستگاه قضا و نیروی انتظامی می‌خواهیم که نسبت به شناسایی و دستگیری آمران و عاملان آشوب‌ها و اقدامات تروریستی، مجازات آنها در اسرع وقت انجام شود؛ مجازاتی که جنبه بازدارندگی داشته باشد و امنیت را به جامعه برگرداند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر